RED WINE

PT. A MARI IMAGINILE, CLICK PE FIECARE FOTO.

BOTINE  DE CULOARE ROSU BURGUNDY  PT UN PIC DE VESELIE IN ZIUA DUMNEAVOASTRA.

  • exterior: material textil ce imita pielea intoarsa
  • interior : combinatie de textil si piele eco
  • TOC 9 CM, TALPA PLATFORMA 2 CM

MASURA : disponibil –masura 36 (SOLD OUT)

masura 39 (stoc epuizat)

-MASURA 40

SE POTRIVESC PE NUMERELE RESPECTIVE CU EXCEPTIA SITUATIEI IN CARE AVETI PICIORUL FOARTE SUBTIRE .

SUNT NOI.

PRET 69 RON.

14 responses to “RED WINE

  1. buna, nu mai aveti pe stoc nr. 36 sau 37?
    m-ar interesa o pereche

  2. buna..vreau si eu o pereche 35 sau 36..va rog mult

  3. pe adresa de email nu am primit nimik:(…dak poti mai trimite odata.ms

  4. buna,mar interesa un nr de 36-37..dak se poate

  5. hello m.ar interesa o pereche nr 39 cum tre sa procedez pt comanda?

  6. V-am scris si pe mail.Imi trebuie un nume si o adresa.

  7. Buna ziua ! As dorii si eu botinele acestea marimea 40..cum fac sa dau comanda? V-as ruga frumos daca a-ti putea sa imi trimite-ti un e mail pe adresa de mai sus..Va multumesc !

  8. Buna, daca piciorul e relativ subtire, cum e cu marimea?
    Eu in mod normal port 39.
    Ma intereseaza botine/ghetute/pantof inchis pe visiniu. Ai si alte modele ?

  9. hello m.ar interesa o pereche nr 39 cum tre sa procedez pt comanda

  10. 36….scz

  11. buna ma interezeasa marimea 37 se poate?
    ast rspuns

Lasă un răspuns

